2016年7月26日 星期二

Schnee German Restaurant -- 未食過咁脆卜卜的咸豬手

今日約了朋友傾去旅行的行程,我地選擇咗一間食德國菜的餐廳,有我一直都想食的咸豬手。餐廳的裝飾好有外國的感覺,如果一大班朋友來看足球都是一個唔錯的選擇,超大電視放在中間,一邊食一邊睇氣氛一定好好。想成班朋友自己玩,其實餐廳還有房可以Book,開Party都唔錯

















海鮮蕃茄清湯是其他餐廳比較少有的湯,而湯入面有蝦、帶子、紅蘿蔔和西芹,味道清甜。自己就比較喜歡一開始飲一些清清地的湯,再吃濃味的食物



而朋友的傳統匈牙利熟嫩牛肉湯,朋友話好足料,有好多牛肉又淋。湯好濃味搭配麵包一起食剛剛好



統德國香腸沙律伴酸甜青瓜及芝士,沙律大份,新鮮蔬菜加上香腸和酸甜的青瓜配合果醋橄欖油,感覺酸酸地好開胃,一陣個胃可以有位食主菜啦



Schnee (Lychee and Apple) , 感覺好似荔枝和蘋果的梳打味飲品,好好飲



朋友的Sukura (Watermelon and Milk)





我的主角出場,招牌脆皮燒德國咸豬肘伴酸椰菜烤燒薯角,待應送到我地面前問我地需要切開一件件,我們話要,但比我影張相先,因為真係好大隻呀,好吸引~咸豬手切開之後方便食用,皮真是脆卜卜,有少少的肥,肉質夠淋又唔咸。平時食開的都係好咸食兩至三件就要收手,今次可以食多幾件都得~仲有配菜是不能少的,有薯角和酸椰菜,我就喜歡將咸豬手加上酸椰菜一起食,可以減少油膩感。醬汁喜歡的可以配黃芥末



低溫魷魚鮮蝦墨魚汁意大利飯,兩隻大蝦爽口彈牙,有好多的魷魚,但味道比較淡。食完墨魚汁飯真係要飲多幾啖水清潔牙齒呀



食完野點都一定要食甜品,日本黑芝麻芝士餅,第一次食用黑芝麻製作的芝士餅,芝麻味好重,喜歡食芝麻糊的朋友一定會喜歡



MOVENPIC雲呢拿雪糕,底層有餅乾碎,面層有Cream,一個甜品三種口感~
下次約多幾個朋友一齊再食過,可以叫多D野食


Schnee German Restaurant
地址: 銅鑼灣駱克道447-449號中威商業大廈1樓

0 意見:

張貼留言